Datos personales

martes, 29 de diciembre de 2009

Tancament del bloc



El dia 22 de Desembre vàrem acabar les classes de GITIC. I ara el que ens toca és fer l’ultima intervenció en el blog per poder fer el tancament.
Primer de tot dir que la creació d’un blog a sigut una eina molt útil per sapiguer donar utilitat a les noves tecnologies i per donar sentit al que fem. Tot això a banda de que un blog et dona una importància per anar afegint els continguts i reflexions de cada assignatura. Sembla mentida però si tens un blog tens que anar actualitzant sovint i això fa que els continguts i els temaris els profunditzis més del que et penses.
Personalment a sigut una eina bastant encertada. Quan els primers dies ens varen dir que teníem que crear un blog i que des de allà una petita part de l’assignatura ens valorarien doncs jo no m’ho podia creure. Primer vaig dir: que tenim que fer un que? I després vaig dir bueno serà qüestió d’anar escrivint cada dia una mica el que fem a classe i fer petites reflexions, i així va ser.
Per tant he pogut aprendre a fer ús d’un blog i personalitzar-lo ja que he anat posant gadgets com per exemple un rellotge, un aquari amb peixos. Sembla que no però això d’anar personalitzant el blog enganxa.

També he aprés a:
  • Editar i a pujar algun powepoint,vídeos del youtube i altres continguts amb multimèdia.
  • Compartir informació i rebre opinions dels demés.
  • Etiquetar cada entrada en la seva etiqueta corresponent.

Entre altres.

A continuació enllaçaré les entrades que m’han semblat més significatives.

http://judithespejo.blogspot.com/2009/10/30-d-octubre-del-2009.html

Aquesta és una de les entrades més significatives ja que en aquella sessió vaig aprendre i vaig conèixer moltes pàgines que hem podrien ser útils per avui en dia i per un futur.

http://judithespejo.blogspot.com/2009/10/anunci.html

I aquesta és la segona entrada. He triat aquesta entrada ja que hem va agradar moltíssim fer-la i també hem vaig passar força estona davant del ordinador tirant enrere el vídeo perquè volia fer una entrada amb molta precisió i amb el màxim detall possible. I aquest es el resultat.

Bueno i fins aquí a sigut l'ultima entrada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario