Datos personales

domingo, 13 de diciembre de 2009

DEBATS I RECITACIONS.



  • Hola a tots, fa uns dies vàrem acabar les recitacions per un costat ni els debats per l’altre.Podria fer una petita síntesi molt breu de cada debat.

  • - L’Educació obligatòria fins els 18 anys, si o no: El primer debat de tots. Per el que vaig poder percebre va ser un equip força equilibrat, ja que el tema del debat els hi acompanyava, feia només uns quants dies enrere quan van publicar una noticia que volien posar una llei que seria l’educació obligatòria fins els 18. Amb això el que vull dir és van sapiguer molt bé l’elecció del tema del debat.
    Jo crec que per ser el primer equip ho varen fer força bé, ja que tenien la por de com serà?, com ens sortirà?, és això el que ens demanava la mestre?

  • Escoles mixtes, si o no: Aquest debat va ser el que jo vaig tenir que exposar. I com que va ser debat del meu grup no diré com va anar perquè seria tirar moltes floretes. Però el que puc dir és com ens vàrem organitzar.
    Primer de tot va ser a sorts, dir qui aniria en contra i qui aniria a favor (perquè així segur que no hi havia cap problema), vàrem tirar una moneda al aire.
    Desprès d’això ens vàrem reunir un cop per sapiguer el que teníem que fer cadascú.
    Al cap d’uns dies, ens vàrem tornar a reunir per exposar una mica el que havíem trobat. Algunes d’un “equip” havia trobat coses que els i interessessin a l’altre “equip”, i així ens facilitàvem la feina una mica.
    Hi havia gran unió entre els dos equips.
    I desprès ens vàrem reunir un parell de cops més per tal de poder-ho preparar en condicions.

  • Escola inclusiva, si o no: Aquest debat va ser bastant interessant ja que és bastant fort que hi hagi gent que encara pensi que l’escola no ha de respondre totes les necessitats dels seus alumnes tinguin o no una deficiència de qualsevol tipo.
    Jo crec que les meves companyes varen exposar el tema de la millor forma que varen sapiguer i així m’ho varen transmetre.

  • Ús de les noves tecnologies a l’Educació infantil, si o no: El quart debat que ens varen presentar tractava de les noves tecnologies a l’Educació infantil, és un tema bastant corrent avui en dia, ja que tot, o casi gairebé tot el que fem servir és tecnologia pura.
    Ens comuniquem amb telèfons mòbils d’última generació, parlem amb persones de l’altre punta del món gairebé amb temps real... I el que és qüestionava en aquest debat si era bo introduir les noves tecnologies en l’Educació infantil.

  • La LEC, si o no: Aquest debat és un dels molts debats i discussions que hem pogut escoltar o veure per la radio durant l’últim any. La LEC és un tema que té un desencadenant molt discutit entre politics i estudiants.
    En aquest debat dels meus companys el que podríem afegir és que es van documentar força bé, ja que tots havíem sentit a parlar de la LEC però no tots sabíem el que és discutia exactament.

  • El nou calendari escolar, si o no: El penúltim debat, i personalment un dels que hem van agradar bastant. Aquest debat és discutia el calendari que han imposat els d’adalt i cosa que molts de nosaltres tindríem molt de discutir d’aquest tema.
    Van tocar varis temes com són els escurçaments de dies de vacances, el canvi de nom de les vacances, és a dir en vés de dir vacances de Nadal dons que es diguessin vacances de desembre... Jo crec que va ser un debat força entretingut i bastant complert.

  • La religió a les aules, si o no: L’últim debat. Aquest debat tractava si era bo que a les aules de tant escoles privades com públiques impartissin religió en el aula. Jo aquest debat personalment el vaig trobar molt interessant, ja que jo vaig estar en una escola privada i en una escola pública. Alguns dels arguments els trobava bé i els altres no tant.
    M’hagués agradat saltar més d’un cop.
    També cal dir que en aquest debat hem varen faltar les preguntes de replica entre equips.


Desprès de haver fet una petita síntesi dels debats, m’agradaria parlar una mica de les grans recitacions que varem fer tots plegats. Va haver-hi; llegendes, contes, histories, poesies... Però cal dir que la recitació que hem va agradar més va ser la de un company meu, que va recitar un conte de Jorge Bucay – El buscador.
Aquest conte hem va semblar el més maco i el que em va fer reflexionar durant dies.
A continuació posaré el link on podem escoltar el conte.

http://www.youtube.com/watch?v=P_y1i0ntkK8

No hay comentarios:

Publicar un comentario