Datos personales

domingo, 15 de noviembre de 2009

Dijous, 12 de novembre del 2009



El passat dijous a la classe de COED, ja varem començar amb les primeres recitacions.Hi havia de tot contes, acudits, llegendes, poemes, va ser molt divertit. A mi aquell dia també hem va tocar recitar. (Més avall posaré el meu poema).El que també vam fer,va ser un parell de debats.Els primer debat tractava: A favor o en contra de estudiar obligatòriament fins els 18 anys. Va ser un debat bastant interessant ja que fa pots dies havia sortir una noticia en els diaris de que volien posar una llei que seria obligatori estudiar fins els 18 anys.
I tan els companys que van defendre el contra o a favor varen donar unes respostes que et feien pensar.
El segon debat era el del meu grup, tractava de les escoles mixtes si o no. D'aquest debat que dir... Crec que ens va quedar bastant bé. Estic bastant satisfeta del treball que varem fer.Com veieu dijous vaig sortir a la "palestra" dos cops. A continuació posaré el poema que vaig recitar.
A continuació posaré el poema que vaig recitar.




A la biga que fa tres

del sostre del dormitori

una aranya fa el dinar

sense gaire rebombori.



Per primer plat a caçat

un mosquit dels de trompeta

que portava el dipòsit ple

e sang fresca de poeta.



Per segon a aconseguit

una mosca vironera

que venia de sucar

del femer d'aquí al darrere.



I per postres vol tastar

l'ala d'una papallona

que a la nit la despertat

amb uns crits com de persona.



Si no para de menjar

aquest munt de proteïnes

el metge la posarà

A règim de mandarines!


Miquel Desclot.


Apa fins aquí una altre entrada en aquest blog.

Salud!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario